Sk. Sau 23rd, 2022
Sveikos mitybos taisyklės

Ar esate iš tų žmonių, kurie amžinai neturi laiko ramiai pavalgyti? Nuolat skubate ir valgote tik greitą bei paprastai paruošiamą maistą? Tinkami mitybos įpročiai tiesiogiai veikia mūsų sveikatą ir savijautą.

Pateikiame sveikos mitybos taisykles.

• Valgyti įvairų, dažniau augalinį, nei gyvulinės kilmės maistą.
• Kelis kartus per dieną valgyti grūdinių produktų.
• Kelis kartus per dieną valgyti įvairių, dažniau šviežių vaisių ir daržovių.
• Mažinti riebalų vartojimą, gyvulinius riebalus, kuriuose yra daug sočiųjų riebalų rūgščių, keisti augaliniais aliejais.
• Riebią mėsą pakeisti ankštinėmis daržovėmis, žuvimi ar liesa mėsa.
• Vartoti liesus pieno produktus.
• Rinktis maisto produktus, turinčius mažai cukraus. Rečiau vartoti saldžius gėrimus, saldumynus.
• Valgyti nesūrų maistą.
• Riboti alkoholio vartojimą.
• Skatinti išimtinį žindymą iki 6 mėn.
• Valgyti reguliariai.
• Gerti pakankamai skysčių, ypač vandens.

Sveikatą ir gyvenimo trukmę lemia skirtingi veiksniai: 10 proc. nulemia medicininės priemonės, aplinkos ir darbo sąlygos – apie 20 proc., paveldimumo veiksniai dar apie 20 proc., o likusią dalį – 50 proc. – GYVENIMO BŪDAS.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.